Ana Sayfa > Yazarın Köşesi > ÖZÜR BEKLİYORUM!

ÖZÜR BEKLİYORUM!


22-01-2009 01:00

             EDİTÖR             

Herkes özür diliyor. Ben de 23000 eczacıyı yalnız bırakanlardan özür bekliyorum.

...

 

  

         Karda, yağmurda, soğukta beni sokaklarda eylem yapmaya çağırdığınız için,

         Eylem alanında bütün haklarımızı almak için sonuna kadar mücadele edeceğimize beni inandırdığınız için,

         Türk eczacıları birliğinin de benimle birlikte “artık yeter” diye haykırdığına beni ikna ettiğiniz için,

         Bu sefer tüm istediklerimizi almadan asla boyun eğmeyeceğimiz konusunda beni umutlandırdığınız için,

         SGK’nın e-sözleşme tehdidinin bizi asla yıldıramayacağını bana kabul ettirdiğiniz için,         

         Güvenebileceğim bir meslek örgütümün olduğuna beni inandırdığınız için,

         Hiçbir isteğimizi almadan, e-sözleşme dayatması için verilen sürenin bitmesine 1 saat kala benim gururumu da sizinkiyle birlikte ayaklar altına düşürüp protokolü imzaladığınız için,

         Siyah plakalı bir makam arabası kullanabilmek için eczacıları yalnız bıraktığınız için,

         Televizyon programında protokolleri yalan bile olsa “bedava vereceğiz” diyerek GSS Genel Müdürünü mosmor edemediğiniz için,

         24000 eczacıyı asla temsil edemediğiniz için,

         Yapamayacağınız bir görevi yapıyormuş gibi yaparak eczacıları çaresiz bıraktığınız için,

 

24000 eczacı adına TEB Merkez Heyetinden ve ilgili Oda başkanlarından

ÖZÜR BEKLİYORUM


4.5 / 5 (25 Oy)
GÖRÜŞLERİNİZİ PAYLAŞINIZ
(Yayınlanmasını istemediğiniz sadece editöre hitaben yazdığınız yorumlarınızın başlık kısmına "YAYINLANMASIN" yazınız)

Ad-Soyad veya rümuz(Zorunlu alan):
E-Posta (Buraya bir mail adresi yazılmalıdır.Gerçek olması şart değildir):
Başlık (Buraya yazının başlığını kopyalayıp yapıştırınız)
Yorumunuz:


 OKUYUCU YORUMLARI

GÖNDEREN: Ecz.Nursel BATUR
TARİH: (24-01-2009) 15:44
BAŞLIK: özür bekliyorum
YORUM: Boşuna yürüdük biz bu yollarda TEB Sorunlarımıza çözüm bulsun diye; ancak sorunlarımıza yenileri eklendi!!!

GÖNDEREN: Ecz.Nuket Yurtseven
TARİH: (22-01-2009) 15:56
BAŞLIK: Özür bekliyorum
YORUM: Bir ara yazmıştım .Bu sayfaya da yazıyım .
Tüm özverimizle çalıştığımız ruhumuzu yaşamımızı ve birikimlerimizi verdiğimiz eczanelerimizde hergün degişik uygulamalarla deneme yanılmalarla tedirgin edip sosyal yaşamdan soyutlayanlardan artı mesleğimizi tüm benlik ve bilgimizle yaptırmayanlardan ,mesleğimizde gözü olanlardan özür dilemelerini bekliyorum.Saygılarımla

GÖNDEREN: Dinç KOYUNCU
TARİH: (22-01-2009) 13:38
BAŞLIK: e-sözleşme
YORUM: Bundan böyle oluşabilecek ilk e- sözleşmesini onaylayacağımın bilinmesini isterim

GÖNDEREN: ECZ.EMİNE DİLEK HÜNER
TARİH: (22-01-2009) 11:18
BAŞLIK: BEN DE ÖZÜR BEKLİYORUM
YORUM: Kesinlikle katılıyorum.Çok şey yapmış gibi sanki zafer kazanmış gibi kanal kanal geziyor sayın TEB başkanı ve heyeti.Hani yandaş basın bu anlaşmadan önce bizim sesimizi duyurmuyordu.Anlaşmadan sonra her nasıl sa medya hepsini konuk eder oldu. Çocuk değiliz bizler.Şahsen ben^^ARTIK YETER^^ sloganını artık TEB için kullanıyorum.Artık bizi sömürdüğünüz yeter.SAyın SAydan sizden ricam biz tüm bunlara karşı neler yapabiliriz.Elimden ne gerekiyorsa yapmaya hazırım.SAygılarımla

GÖNDEREN: DENİZ GÜMÜŞEL
TARİH: (22-01-2009) 11:11
BAŞLIK: OZUR YETMEZ
YORUM: BENCE BIR OZUR YETMEZ ISTIFA ETSINLER

GÖNDEREN: Hayriye Kartal Yaycıoglu
TARİH: (22-01-2009) 10:32
BAŞLIK: Herkes özür diliyor. Ben de 23000 eczacıyı yalnız bırakanlardan özür bekliyorum
YORUM: Aynen katılıyorum.İnanın şu anda yaşadıgım duygular aynen böyle.Teb ın acaba tehdıt altında mecbur mu kaldıgını düşünüyorum.Kolum kanadım kırılmış gibi... Hiç bu kadar ümitsiz olmamıştım.
AÇIKLAMA VE ÖZÜR BEKLİYORUM.........

GÖNDEREN: SERKUT YENEN
TARİH: (22-01-2009) 02:48
BAŞLIK: EE PES YANİ DERSEM ,,, AYIP OLURMU !!!!
YORUM: EVET , BU SON NOKTA KONUSUNDA , BAŞARISIZ BİR NETİCEYİ , BAŞARILMIŞ GİBİ ALGILAMAMIZ , SADECE ACI BİR YANILGI OLUR .. SONRAKİ GELİŞMELER HAKKINDA SAĞLIKLI BİR YORUM YAPMAK DA OLANAKSIZ . HÜSRAN İÇİNDEYİZ , SON ŞANSLARINI KULLANIYOR OLMANIN BİLİNCİNDE OLAMAMALARINDAN DOLAYI ÜZGÜN VE KIZGINIZ .. ECZACILIK MESLEĞİMİZİN HAKLARINI BU TARZ YANILGILARLA SAVUNABİLMEK OLANAKSIZ ...... KEŞKE '' ÖZÜR '' ÇÖZÜM OLSAYDI ..... ŞİMDİ 3 YIL BİR TÜR BOYUNDURUK ALTINDA SORUNLARLA BOĞUŞMA DÖNEMİ BAŞLAMIŞ BULUNUYOR ... UMARIM İ.T. SİSTEMİ UYGULANIRSA , BİR FIRSAT DAHA YAKALAYABİLİRLER , ÇÜNKİ BİRÇOK SÖZLEŞME MADDESİ KENDİLİĞİNDEN DÜŞECEKTİR ..YENİ SORUNLARIN İLLAKİ OLACAĞI VE MUTLAKA ISRARLA DİLE GETİRİLMESİ , ARKASINDAN DA HUKUKİ MÜCADELENİN TEİS KANALIYLA YAPILMASININ ELZEM OLACAĞI KANAATİNDEYİM ...NE DİYELİM , ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN ....


FOTOĞRAF GALERİSİ
 
 

    

Powered by: PHPCow.com